• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Річний план

Річний план роботи

Зеленьківської загальноосвітньої школи I-II ступенів

на 2018-2019 н.р.

I. Вступ

У 2017-2018 н.р. педагогічний колектив Зеленьківської загальноосвітньої школи I-II ступенів працював згідно з вимогами основних нормативних документів: Закону України “Про освіту ” , Закону України “Про загальну середню освіту”, Державної програми «Освіта»програми “Діти України ” , постанов Кабінету Міністрів України , «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції профільного навчання в старшій школі, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Концепції національного виховання, власного статуту.

Велика увага у минулому навчальному році приділялась військово-патріотичному вихованню та формуванню здорового способу життя. Основним питанням нашої школи було "Переорієнтація навчально - виховного процесу на розвиток особистості учня, формування ключових, предметних та життєвих компетентностей шляхом створення якісного освітнього простору для поліпшення навчання та духовного становлення особистості".

У школі працювало 15 вчителів. З них за результатами чергової атестації мають:

вищу категорію – 2 вчителі,

1 категорію – 7 учителів,

ІІ категорію – 1 учитель,

категорію спеціаліста – 5 учителів,

звання “Старший учитель” мають два вчителі.

За підсумками атестації 2017- 2018 навчального року :

Тирсі Олені Василвні , вчителю інформатики , присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»

Виннику Олександру Леонідовичу, вчителю фізичної культури , підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціалістї»

Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є:

формування ключових компетентностей;

моніторинг якості освітньої діяльності;

самоосвітня діяльність педагога.

Однією з форм підвищення кваліфікації є курсова перепідготовка, яка відбувається планово з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів.

Реалізуючи вимоги програм, учителі нашої школи значну увагу приділяли підвищенню ефективності кожного уроку, як випробуваної форми організації навчання і виховання учнів, підготовки їх до життя, до трудової діяльності.

МЕТОДИЧНА РОБОТА

У 2017-2018 навчальному році педагогічний колектив Зеленьківської ЗОШ І-ІІ ступенів працював над проблемою "Переорієнтація навчально - виховного процесу на розвиток особистості учня, формування ключових, предметних та життєвих компетентностей шляхом створення якісного освітнього простору для поліпшення навчання та духовного становлення особистості". Складено перспективний план роботи над проблемою, організовано роботу творчої групи по проблемі « Креативна інноваційна особистість – мета освіти сьогодення». Ці питання відбито у річному плані роботи.

У школі працювало чотири методичних об`єднання: природничо-математичного, гуманітарного циклів, початкових класів та класних керівників.

Щорічно педагогічні працівники беруть активну участь у районній педагогічній виставці. У 2017-2018 навчальному році були представлені 3 роботи.

На виставку серії цифрових ресурсів було подано дві роботи педагогічних працівників (14%) - "Подільність натуральних чисел" (Тирса О. В.), "Нові автори" (Звіряка Л. А.).

Учителі нашої школи активні учасники інтернет-конференцій, інтернет-семінарів, вебінарів. Тирса О. В., учитель математики, взяла участь у Всеукраїнському інтернет - марафоні "Інноваційні технології та методики освіти", у вебінарах "Урок математики: поєднання логіки і креативності", "Формування дослідницьких компетентностей на уроках математики", у майстер - класі "Створення і ведення персонального блогу вчителя. Опублікувала авторські матеріали для уроків математики на сайті naurok com.ua. Учителі початкових класів Лагодзя Г. Г. та Сатанівська І. Є. ділилися досвідом роботи на засіданнях районних методчних об'єднань.

Протягом року проводилась робота по впровадженню програми Школи духовності та добротворення.

Результати навчального року.

У 2017-2018 навчальному році навчально- виховний процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини як особистості, здатної самостійно мислити і реалізувати свої можливості та використовувати знання в нестандартних ситуаціях

У 2017-2018н.р. в початковій школі навчалося 23 учні, із них 9 учнів 1та 2 класів оцінювались вербально, навчальні досягнення учнів 3-4-х класів оцінювалися за 12-бальною шкалою. Навчальний рік на відмінно закінчили і отримали Похвальні листи за особливі успіхи у навчанні 2 учні 3-4-х класів, що становить 8,5% - Цьоменко К. , Кутас В.

11 учнів закінчили 3-4-й клас на достатній та високий рівень навчальних досягнень (7-12 балів). По класах цей показник складає:

3 клас – 6 учнів/75 % (вчитель Романенко О. В.)

4- клас – 5 учнів/83% (вчитель Поліщук І. П.)

В 4 класі в травні 2018 року успішно пройшла державна підсумкова атестація учнів з української мови та математики. Результати ДПА наступні:

Кількість учнів

Предмети

Математика

Українська мова

Українська мова

Рівень досягнень учнів у навчанні / кількість / % /

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д

В

6

1

3

2

-

1

2

3
16

50%

34 16

50%

34

У 2017-2018н.р. в середній школі (5-9-ті класи) навчалися 21 учень. Навчальний рік на відмінно закінчили 5 учнів. Отримали Похвальні листи за особливі успіхи у навчанні: Сапата В. (8 клас),Кузло І.(8 клас), Звіряка В. (8 клас), Євичук Д. (7 клас), Сокуренко М. (6 клас).

Результати навчальних досягнень учнів 5-9-х класів.

У 2017-2018н.р. 5-9-й класи закінчили 21 учень, із них 9 учнів – на достатній та високий рівень навчальних досягнень (7-12 балів), що становить 42 %. По класах цей показник становить:

6 клас – 3 учні /60 %

7 клас – 3 учні / 75%

9 клас – 3 учні /37%

Результати державної підсумкової атестації в 9 класі показали, що рівень навчальних досягнень учнів за результатам ДПА відповідає річному оцінюванню.

Робота з обдарованою молоддю

Одним із пріоритетних напрямків роботи школи є турбота про обдаровану й талановиту молодь, що передбачає розвиток конкретних індивідуальних здібностей дитини, її самовизначення, соціальну адаптацію та культурне становлення

Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань , насамперед виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку.

Розроблена програма роботи з обдарованою учнівською молоддю.

Зібрано нормативні документи , що регламентують роботу з обдарованими учнями . Документи зберігаються у методичному кабінеті.

У школі створені необхідні умови для розвитку творчої обдарованості.

Учителі школи проводили індивідуальні заняття, консультації.

Працювали шкільні гуртки:

№ п/п

Назва гуртка

Клас

Кількість учнів

ПІП вчителя

1.

„Стежками рідного села”

8-9

6

Горбаченко С.М.

2

„Лексика й фразеологія”

6

5

Касяненко В.М

3

"Екологічне краєзнавство”

7, 8, 9

15

Лагодзя Г.Г

4

„Шануймо рідне слово”

8

5

Іщенко Л.А.

5

„Образотворче мистецтво”

2-6

15

Сатанівська І. Є.

6

„Юний програміст”

5-6

5

Тирса О. В.

7

„Feste und Brauche”

7-8

8

Бойко Л.Я.

8

„Архімеди”

6-9

10

Євичук В.П.

9

„Лікарня для книжок”

9-11

5

Васильченко С. М.

10

Футбол

5-7

12

Винник О.Л.

11

„Умілі руки”

4

5

Романенко О.В.

12

„Цікава англійська”

1

5

Поліщук І.П.

13

„Лийся, пісне”

5-8

8

Караульний В.І.

Учні школи брали участь у районних предметних олімпіадах з української мови та літератури, історії та олімпіаді з краєзнавста.

У районному конкурсі з української мови ім. П. Яцика посів І місце учень 5 кл. Сокуренко М., І місце - учениця 7 класу Сапата В., ІІІ місце - учениця 7 класу Кузло І.; у ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Т.Г.Шевченка учениця 7 класу Сапата В. зайняла І місце.

Учні Зеленьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів брали участь у олімпіадах та конкурсах всеукраїнського та міжнародного спрямування :

Всеукраїнська олімпіада «Олімпус» (осіння сесія) – 30 учнів

Всеукраїнський конкурс "Патріот "- 6 учнів,

Всеукраїнський конкурс "Кенгуру"- 16 унів

Міжнародний конкурс з інформатики та компютерної вправності "Бобер" - 5 учнів

Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник »- 19 учнів

Всеукраїнський конкурс "Гринвіч" 12 учнів.

Варто відзначити , що школярі Зеленьківської ЗОШ І-ІІ ступенів активні учасники обласного конкурсу учнівської молоді "З Україною в серці", обласної краєзнавчої експедиції "Україна - моя Батьківщина", обласної учнівської конференції "Герої не вмирають", обласного конкурсу дитячої творчості "Єдина родина - сильна Україна".

Учні Зеленьківської ЗОШ І-ІІ ступенів брали участь у різних

підпроектах обласної ліги старшокласників «Ми – патріоти Черкащини»:

1) підпроект «Квіти біля моєї школи»

2) підпроект «Сім духовних святинь малої батьківщини»

3) підпроект «Добро починається з тебе»

4) підпроект «Мій ідеал громадянина-патріота"

5) підпроект «На цій землі я народився»

6) підпроект "Здоровим бути модно"

7) підпроект "Знаю та реалізую свої права"

Отже, аналізуючи результати участі учнів у різноманітних дитячих та юнацьких конкурсах , фестивалях , предметних олімпіадах, можна зробити висновок, що робота з обдарованою учнівською молоддю значно активізувалась і стала більш результативною.

Вчителі, систематично залучаючи учнів до різноманітних конкурсів, дають можливість дітям розвиватися та реалізовувати свої здібності.

ВИХОВНА РОБОТА

Виховна робота в школі здійснювалась у відповідності до Програми Міністерства освіти, науки , молоді та спорту України «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» за основними напрямками.

Реалізація всіх напрямків виховної діяльності школи здійснювалась через заходи, передбачені річним планом роботи школи, які враховували особливості виховання особистості та відображались у:

· системі загальношкільних заходів;

· роботі органів самоврядування ;

· роботі з батьківською громадськістю;

· спільній діяльності школи та громадських організацій.

В основу системи загальношкільних заходів покладені тематичні місячники, тижні, які спрямовані на підвищення активності спільної діяльності колективу та відображають усі напрямки здійснення виховної роботи.

Виховна діяльність в школі, як цілісна система , складається із діяльності дорослих (адміністративно-педагогічна функція, рада школи, батьківський комітет) та із діяльності учнів .

Класними керівниками були складені виховні плани роботи, які відповідають системі виховної роботи школи – «Відроджуємо минувшину» та проблемі , над якою працювала школа -.«Організація навчально-виховного процесу на основі визначення та розвитку нахилів, здібностей і обдарувань школярів з метою їх життєвого самовизначення та самореалізації. Вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом виявлення та використання здібностей і обдарувань педагогічних кадрів»

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалася заосновними напрямками:

Громадянське виховання та військово-патріотичне виховання

Морально-правове та превентивне виховання.

Екологічне виховання

Художньо-естетичне виховання

Родинно-сімейне виховання

Трудове виховання і формування здорового способу життя

Сприяння творчому розвитку особистості

В основну діяльність школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання, науковості, диференціації, індивідуалізації, змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.

Виховна робота школи була спрямована на вирішення таких завдань:

формування загальнолюдських цінностей й моралі, вдосконалення національних традицій, звичаїв та обрядів, виховання любові та поваги до рідної мови;

організація інформаційно-просвітницької роботи серед учнів, розвиток творчих та інтелектуальних здібностей;

організація морально-правового виховання;

охорона та укріплення здоров’я учнів, організація відпочинку;

сприяння участі учнів у системі позашкільної роботи.

Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі в 2016-2017 навчальному році працювали класні керівники, соціальний педагог, педагог – організатор, заступник директора зНВР.

Громадянське і військово-патріотичне виховання шкільної молоді забезпечувалося в школі через систему заходів, спрямованих на розуміння учнями свого громадянського обов’язку, формування в них патріотичних почуттів. Громадянський аспект виховної роботи у школі реалізовувався шляхом проведення тематичних годин класного керівника, годин спілкування. Учні школи брали активну участь у різноманітних загальношкільних та районних конкурсах: конкурс з української мови ім. П. Яцика, мовно-літературний конкурс учнівської молоді ім. Т.Г.Шевченка, конкурс військово - патріотичної гри «Джура», фестиваль патріотичної пісні «Пісні мого серця», Всеукраїнського конкурсу благодійних проектів «Добро починається з тебе» , «Народні ремесла рідного краю» (обласної ліги старшокласників «Ми – патріоти Черкащини»).

Одним із аспектів громадянського виховання є прищеплення учням гордості за свою Батьківщину, любові до рідного краю, рідної школи. Реалізація даного аспекту відбувається через проведення різноманітних екскурсій рідним селом. Велику роботу проводила творча група «Спадщина»" (керівник Лагодзя Г. Г.), учні активно проводили пошукову роботу. Класні керівники 1- 4класів та класні керівники 5-11 класів провели бесіди та години класного керівника із відзначення державних свят, пов’язаних з історією України та рідного краю: «Я люблю свою землю» -1клас; «Тепло твоїх долонь і розуму і серця я Україні милій віддаю» - 2 клас; «Мій рідний край Україна- найкраще місце на землі» - 3 клас; «Державні символи України» - 4 клас. Традиційними в школі є заходи з відзначення тижня партизанської слави, уроки мужності до річниці визволення України та Дня визволення села Зеленьків, фотовиставка, конкурс малюнків і листівок до Дня визволення села Зеленьків та річниці визволення України «Недописані сповіді, опалені війною…», уроки-пам'ять «Україна пам’ятає»; виховні заходи до Дня пам'яті жертв голодомору; тематична виставка «День скорботи і пам’яті Голодомору в Україні»; урок з історії на тему «Голодомор 1932 – 1933 років»; уроки мужності; присвячені Дню Збройних сил України на тему «Вам захищати Батьківщину!». Провели декаду пам’яті , приурочену 70-річниці з Дня перемоги, відзначили День примирення, провели флешмоб.

Вже традиційними стали участь в акції «Ветеран живе поруч», а також участь у акціях: «Допомога учасникам АТО», «Повертайтесь живими», «Великодній кошик - воїнам АТО», «Різдвяні солодощі - захисникам!». У школі створена агіткультбригада «Поміч», яка є центром волонтерської роботи в школі.

Морально-правове та превентивне виховання учнів школи реалізовувалося через проведення тижня та декади правових знань, тематичних годин класного керівника «На паралельних дорогах прав та обов'язків»., «Правова абетка», батьківських зборів, лекцій для батьків. У школі постійно ведеться робота з виховання толерантного відношення до людей.

Протягом року відбулося 9 засідання Ради профілактики, відбулись зустрічі учнів школи з представникам правоохоронних органів,, під час яких проводились бесіди з правової тематики. Активно велася робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх. Проводилася профілактична робота з учнями девіантної поведінки, заходи щодо запобігання негативних проявів у підлітковому середовищі. Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на засіданнях педради, нарадах при директорі та виконкомі сільської ради. Складено базу даних про соціальний статус учнів школи на основі педагогічного обстеження матеріально – побутових умов сімей, у яких проживають діти. Питання соціального захисту розглядалися на педраді. Діти із соціально незахищених сімей постійно задіються у проведення класних та загальношкільних заходів. Усім дітям пільгової категорії відповідно наданим документам організовано безкоштовне харчування.

Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та прояви особистості учнів, зустрічаються з учнями та іх батьками за місцем проживання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та школі.

Класні керівники проводять роботу з батьками і дітьми щодо оздоровлення сімейних відносин. Класними керівниками були відвідані неблагонадійні сім’ї за місцем проживання, обстежені їх житлово-побутові умови, надані педагогічні консультації. Класними керівниками постійно здійснюється психологічно-педагогічний супровід та контроль цих сімей

Екологічне виховання:

Екологічне виховання здійснювалось шляхом проведення трудових та екологічних десантів з покращення та благоустрою прилеглої до школи території. У школі проводилися екологічні акції, в квітні - місячник екологічного вихованя.

Проведені акції: «Чисте подвір’я», «Годівниця для птахів», «Зелений клас» , «Джерело», «Зустрічаємо птахів».

Художньо-естетичне виховання

Художньо-естетичний аспект виховної роботи знайшов свою реалізацію в проведенні школою таких заходів:

День Знань. Святкова лінійка.

Оформлення класних куточків.

Конкурс стіннівок, малюнків, плакатів та фотографій до Дня села.

Конкурс ерудитів"Що я знаю про своє село"

Святковий концерт до Дня працівників освіти.

Акція «Прикрашаємо школу до Новорічних свят».

Конкурс новорічних колажів 6-9 клас

Новорічні свята по класах (1-9 класи).

Святковий концерт до Міжнародного жіночого дня.

Конкурси талантів.

Святково-розважальна програма до Дня закоханих.

Літературно-музична композиція, присвячена Т.Г.Шевченку.

Конкурс «Писанка в твоєму домі».

Святковий концерт до Дня матері.

Свято останнього дзвоника

Вручення атестатів.

Родинно-сімейного виховання

Родинно-сімейне виховання здійснювалось через систему заходів, спрямованих на виховання поваги до родини, турботливого ставлення до рідних, близьких, прищеплення традиційних сімейних цінностей. З цією метою в школі проходили такі заходи:

Вивчення класними керівниками побутових умов учнів.

Засідання батьківських комітетів.

Збір інформації про зайнятість учнів у позаурочний час.

Проведення батьківського всеобучу.

Новорічні замальовки для учнів 1-4 класів.

Конкурс «Писанка в твоєму домі».

Конкурс на виготовлення найкращої шпаківні.

Участь в конкурсі «Тато, мама, я».

Святкові концерти до Міжнародного жіночого дня.

Новорічні концерти.

Новорічна Іграшка.

Міжнародний День людей похилого віку.

Міжнародного дня інвалідів.

Трудове виховання і формування здорового способу життя.

Належна увага школою приділяється трудовому вихованню та профорієнтації. Учні школи брали участь у трудових десантах з благоустрою прилеглої до школи території.

Формування здорового способу життя здійснювалось через проведення різноманітних спортивних змагань. Учні школи брали участь у шкільному та районному етапах Всеукраїнської військово-патріотичної гри « Джура» (I місце ). У школі проходило свято «Ми діти козацького роду», змагання із волейболу, футболу, шашок.

Фізкультурно-масова робота посідає у школі особливе місце. Вчителі фізичної культури спрямовують свою роботу на активне залучення учнів до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи. Команда школи є активним учасником районних змагань з футболу, шашок, тенісу.

Робота пришкільного табору «Добрик».

Влітку працював пришкільний оздоровчий табір з денним перебуванням «Добрик», в якому відпочивають 25 учнів школи. Діяльність табору спрямована на забезпечення змістовного дозвілля та покращення фізичного, психічного та морального здоров’я вихованців, створені всі умови для активного і всебічного відпочинку дітей.

У пришкільному таборі організовано різноманітне змістовне дозвілля дітей. Яскраві свята, цікаві конкурси, ігри, змагання стали невід’ємним атрибутом життя «Добриків». Гарний настрій, знання, уміння та навички, отримані дітьми в літньому оздоровчому таборі, допоможуть активній діяльності школярів у новому навчальному році.

При допомозі Зеленьківської сільської ради, ПСП «Зеленьківське» на базі шкільної їдальні організовано дворазове харчування дітей. Завдяки режимному калорійному харчуванню діти набирають нових сил та здоров’я.

Створюючи пришкільний табір, адміністрація школи та вчителі, що працюють у таборі, ставили за мету організувати роботу так, щоб кожен день був насичений не тільки розважальними заходами , а й заходами розвиваючого характеру. Щоб, знаходячись у пришкільному таборі, дитина пізнала щось нове, навчилася чогось цікавого і потрібного. Всі заходи розроблялись, спираючись на знання педагогами психології та методики роботи з дітьми різних вікових категорій. Проводяться заходи різного характеру, форм та змісту – і спортивні, і художньо-літературні, і науково-технічні, і розважальні, і гумористичні. Медична сестра проводять різноманітні бесіди з метою профілактики тих чи інших захворювань.

Робота всіх працівників табору, їх турбота та уважне ставлення до своєї справи, залишатимуть добрі, позитивні наслідки в душі кожної дитини.
Виховна робота з учнівським колективом школи проводилась на належному рівні: було виконано план роботи, проведено основні виховні заходи та ключові справи. Активну участь у шкільних заходах брали практично всі класи. На високому рівні проводилися оздоровчі, фізкультурно-масові та спортивні заходи.

Мета, основні напрямки роботи та завдання школи на 2018– 2019 навчальний рік

З метою реалізації положень Конституції України, законодавчих актів України в галузі освіти, Указу Президента України „ Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні ”, створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві, роботу педагогічного колективу Зеленьківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів у 2018 -2019 р. спрямувати на:

· Реалізацію положень законодавчих актів, що регламентують функціонування освітньої галузі та районної комплексної програми «Освіта Тальнівщини»

·

· 100% охоплення дітей шкільного віку навчанням.

· Створення умов для забезпечення впровадження Державного стандарту початкової освіти , Державного стандарту базової освіти .

· Розроблення концептуально нових підходів до навчально - виховного процесу, основою якого стануть компетентностні засади.

· Підвищення соціального статусу учителя та всіх учасників навчально - виховного процесу.

· Збільшення відсотку охоплення учнів гуртковою та спортивно - оздоровчою роботою .

· Удосконалення впровадження інноваційних технологій у навчальний та виховний процеси.

· Забезпечення системи моніторингу в управлінській діяльності, методичній та навчально- виховній роботі.

· Забезпечення подальшої взаємодії з батьками, розвиток учнівського самоврядування.

· Створення здоров’язберігаючого середовища.

· Продовження роботи над покращенням якості знань учнів, результативністю навчання та виховання.

· Послідовне зміцнення та покращення матеріально - технічної бази школи шляхом залучення спонсорів та батьківської громадськості.

· Забезпечення рівня охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу та покращення роботи щодо попередження та зменшення показника дитячого травматизму.

· Організація методичної роботи щодо опрацювання основних документів, що регламентують впровадження Державного стандарту початкової та базової школи.

· Збереження кадрового потенціалу, учнівського контингенту, матеріальної бази та кращих традицій і набутків школи .

Приорітетними напрямками роботи школи є :

- духовне відродження підростаючого покоління,

- волонтерська робота,

- патріотичне виховання школярів ,

- краєзнавча робота,

- робота з обдарованими дітьми,

- вдосконалення форм та методів внутрішкільної методичної роботи,

- посилення виконавської дисципліни вчителів,

- дотримання вчителями та учнями єдиного мовного режиму,

- робота над розвитком читацьких інтересів учнів,

- активізація туристсько - краєзнавчої та спортивно-масової роботи,

- виховання культури поведінки, поваги до державних символів, естетичних смаків, чуйності, доброти.

Потрібно налагодити систему взаємовідвідування уроків в школі, забезпечити якісне відвідування районних семінарів та методичних об’єднань та забезпечити активну участь учнів школи в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад та у районних спортивних змаганнях. Також слід більше уваги приділяти роботі з молодими спеціалістами, надавати їм необхідну методичну допомогу. Продовжувати краєзнавчу та музейну роботу в школі .

В наступному періоді (2016 – 2020 роки) колектив школи буде працювати над розв'язанням проблеми «Створення якісного освітнього простору для формування життєвих компетентностей учнів та сприяння духовному відродженню підростаючого покоління»

Річний план повністю! (doc)

/Files/images/vchitel/тема 8 клас.png

Кiлькiсть переглядiв: 1326

Коментарi